Dotazník spokojnosti

Vážení občania / zákazníci / obchodní partneri, …

ďakujeme Vám, že využívate služby poskytované našou spoločnosťou. Našim poslaním je poskytovať kvalitný a profesionálny environmentálny servis v súlade s požiadavkami systému manažérstva kvality v zmysle STN EN ISO 9001:2015. Neustále hľadáme spôsoby ako zlepšovať naše služby smerom k Vám. Proces zdokonaľovania kvality nami poskytovaných služieb a zlepšovania vzťahov s našimi zákazníkmi je pre nás dôležitý a je možný iba neustálym prijímaním spätnej väzby. Preto by sme Vás radi poprosili o vyplnenie dotazníka. Vami vybrané odpovede, prosím, označte, prípadne doplňte text do voľných polí.

Ďakujeme za Váš čas strávený vyplnením dotazníka. Vaše  ohodnotenie našej práce je pre nás významnou informáciou. Budeme Vám vďační aj za podnety a návrhy na zlepšenie našej činnosti.

S úctou,
Marius Pedersen, a.s.

Názov spoločnosti/firmy/organizácie*:
Adresa*:
IČO:
E-mail*:
Tel.:
Oblasť Vašej činnosti*:
Meno a Priezvisko kontaktnej osoby*:

*povinné polia

Občan:
Meno a priezvisko:
E-mail*:


I. Ako ste boli spokojní s našou službou / spoluprácou (hodnotenie obchodného zástupcu, resp. dispečera, vedúceho strediska, s ktorým ste komunikovali):

  1. Meno zamestnanca:
  2. Vystupovanie zamestnanca:
  3. VýborneVeľmi dobreDobreDostatočneNedostatočne

  4. Úroveň komunikácie ( spôsob komunikácie, odbornosť, ústretovosť):
  5. VýborneVeľmi dobreDobreDostatočneNedostatočne

  6. Schopnosť riešiť Váš problém a  plniť Vaše požiadavky?
  7. VýborneVeľmi dobreDobreDostatočneNedostatočne

  8. Spracovanie objednávok a cenových ponúk (úplnosť, rýchlosť vybavenia, odborná a technická úroveň):
  9. VýborneVeľmi dobreDobreDostatočneNedostatočne

  10. Informovanosť o poskytovaných službách / aktivitách (množstvo a kvalita informácii o nami poskytovaných službách, rozsah služieb, nové služby, prospektový materiál):
  11. VýborneVeľmi dobreDobreDostatočneNedostatočne

  12. Čo by ste zmenili, vylepšili, odporučili?:


II. Ako ste spokojní, resp. ako hodnotíte: :

  1. Plnenie predmetu zmluvy uzatvorenej medzi našou a Vašou spoločnosťou?
  2. VýborneDobreNedostatočne

  3. Schopnosť zástupcov našej spoločnosti riešiť vzniknuté problémy a plnenie požiadaviek z toho vyplývajúcich?
  4. VýborneDobreNedostatočne

  5. Odborné znalosti a zručnosti zamestnancov našej spoločnosti?
  6. VýborneDobreNedostatočne

  7. Výšku cien za plnenie predmetu zmluvy v porovnaní s kvalitou a celkovým charakterom dodávaných služieb?
  8. VýborneDobreNedostatočne


III. Vedeli by ste odstupňovať svoju celkovú spokojnosť so službami, ktoré Vám poskytuje naša spoločnosť Marius Pedersen, a.s. ?

Maximálna spokojnosťSpokojnosťMierna nespokojnosťNespokojnosť

IV. Aké zmeny by ste privítali vo výkone a poskytovaní našich služieb? Čo by ste zmenili, vylepšili, odporučili, aby sme splnili Vaše potreby a očakávania?



V. Hodnotená prevádzka resp. región:



Na záver si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste nás i v budúcnosti kedykoľvek informovali o vzniknutých nedostatkoch a problémoch, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť kvalitu nami dodávaných služieb, a  v konečnom dôsledku tak mohli mať nepriaznivý vplyv na našu budúcu spoluprácu.

Vyplnený dotazník môžete tiež poslať:

 

  • poštou na adresu: Marius Pedersen, a.s., Opatovská 1735, 91101 Trenčín
  • mailom na: dotazniky@mariuspedersen.sk
  • alebo ho odovzdajte zástupcovi našej spoločnosti na našej najbližšej pobočke

 

Stiahnuť dotazník

 

S úctou,

Marius Pedersen a.s.

Vaše odpovede, ako aj Vaše osobné a pracovné údaje, ktoré nám formou tohto dotazníka zveríte, budú použité LEN PRE NAŠU INTERNÚ POTREBU a nebudú dané k dispozícii žiadnym tretím osobám.