Dotazník spokojnosti

Vážení občania / zákazníci / obchodní partneri, …

ďakujeme Vám, že využívate služby poskytované našou spoločnosťou. Našim poslaním je poskytovať kvalitný a profesionálny environmentálny servis v súlade s požiadavkami systému manažérstva kvality v zmysle STN EN ISO 9001:2015. Neustále hľadáme spôsoby ako zlepšovať naše služby smerom k Vám. Proces zdokonaľovania kvality nami poskytovaných služieb a zlepšovania vzťahov s našimi zákazníkmi je pre nás dôležitý a je možný iba neustálym prijímaním spätnej väzby. Preto by sme Vás radi poprosili o vyplnenie dotazníka. Vami vybrané odpovede, prosím, označte, prípadne doplňte text do voľných polí.

Ďakujeme za Váš čas strávený vyplnením dotazníka. Vaše  ohodnotenie našej práce je pre nás významnou informáciou. Budeme Vám vďační aj za podnety a návrhy na zlepšenie našej činnosti.

S úctou,
Marius Pedersen, a.s.

* polia označené hviezdičkou sú povinné

A) Firmy a organizácie
B) Občan
I. Ako ste boli spokojní s našou službou / spoluprácou (hodnotenie obchodného zástupcu, resp. dispečera, vedúceho strediska, s ktorým ste komunikovali):
II. Ako ste spokojní, resp. ako hodnotíte:
Na záver si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste nás i v budúcnosti kedykoľvek informovali o vzniknutých nedostatkoch a problémoch, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť kvalitu nami dodávaných služieb, a v konečnom dôsledku tak mohli mať nepriaznivý vplyv na našu budúcu spoluprácu.

Vyplnený dotazník bude odoslaný aj na Váš e-mail

Vyplnený dotazník môžete tiež poslať:

 

 

Stiahnuť dotazník

 

S úctou,

Marius Pedersen a.s.

Vaše odpovede, ako aj Vaše osobné a pracovné údaje, ktoré nám formou tohto dotazníka zveríte, budú použité LEN PRE NAŠU INTERNÚ POTREBU a nebudú dané k dispozícii žiadnym tretím osobám.